вторник, 31 марта 2015 г.

Набір у ДК Spellbinders в Україні!

Всім привіт!!! "Spellbinders" в Україні оголосив про набір у ДК - це одна з найбажаніших для мене команд!!! 
Трішечки про себе. Я мешкаю зі своєю родиною, з трьох чоловік, неподалік від Києва. За деякими сімейними обставинами вже п'ятий рік знаходжуся у відпустці по догляду за дитиною - отже, маю більше вільного часу на свої захоплення - одне з яких - кардмейкінг та скрапбукінг.
Полюбляю робити листівки на рівні з альтерскрапом - покажу й те, й інше, оскільки виявилось, що листівок саме з ножами Spellbinders не так й багато - майже в усіх листівках використані ножі різних фірм ;).

Використані ножі: Umbrella Trio IN-035

Подарунком за перше місце скористлася навесні та спробувала свої сили у C&S - "Різдвяна листівка":
Використані ножі: Snowflake Bliss S4-433 

Мене неймовірно надихає весна й пасхальна тематика. 
Листівка "Happy Easter day":
Використані ножі: Mystical Embrace S6-012

Використані ножі: Lacey Squares S4-295

Моя нова листівка "Lemon tea": 
 Використані ножі:  Feathers S4-428Framed Tags One S4-392, Lacey Squares S4-295


Також хочу показати й альтерскрап, який займає велике місце у моєму хоббі - 
Весільні аксесуари
Використані ножі:  Floral Ovals S4-356

Спеціально для відбіркого етапу у ДК написала покроковий МК українською мовою - переглянути фото-МК можна за посиланням: 

  Інші МК по листівкам: 


Мені дуже подобається Ваш блог та його формат! Я буду дуже вдячна, якщо Ви запросите мене в команду, адже участь у ДК стимулює й організує, як ніщо інше!
Дякую за увагу!

2 комментария: